Gyakran ismételt kérdések

1.) A Nagy marketing szótár című kiadvány CD-n, ill. elektronikus formában is megvásárolható?
A kiadvány egyelőre kizárólag nyomtatott formában érhető el.

2.) Viszonteladóként hogyan lehet értékesíteni a Nagy marketing szótárt?
A kiadvány forgalmazásában örömmel együttműködünk, kérjük, legyen szíves felvenni velünk a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken!

3.) Nagyobb mennyiség megvásárlása esetén van-e kedvezmény?
Nagyobb mennyiség esetén további kedvezményeket tudunk biztosítani. Kérjük, legyen szíves megkeresni bennünket az elérhetőségeinken!

4.) Kik a szakmai lektorok?
A szakmai lektorok:

  • Dörnyei Otília (ügyfélkapcsolati igazgató, GfK Hungária Piackutató Intézet)
  • Halász Domokos (ügyvezető, Traffic BTL Kommunikációs Ügynökség)
  • Harsányi Dávid (marketingkommunikáció szakirányvezető, Budapesti Gazdasági Főiskola)
  • Kolipka Ilona (operatív igazgató, Grey Worldwide Hungary Kft.)
  • Náray Vilmos (ügyvezető, Live PR Kft.)
  • Somlói Zsolt (ügyvezető, Mindshare Médiaügynökség Kft.)
  • Dr. Totth Gedeon (közgazdaság tudományok kandidátusa, főiskolai tanár, intézetvezető, Budapesti Gazdasági Főiskola, Kereskedelem és Marketing Intézet)
  • Vizsi Ildikó (ügyvezető, Media Markt Megapark Kft.)


Copyright © 2011 Optimum Marketing